Kvällen

LE! :D


En sjukt trevlig party kväll :D Drog på Joar på en Söndag det trodde jag aldrig att jag skulle göra, dessutom relativt nykter :P
Man kunde nog tro att jag hade tråkigt eftersom jag satt i soffan hela kvällen typ :P
Men jag hade jätte trevligt och skit kul, jag har precis lärt känna er lite bättre, och jag har alltid kul med er :D
Nu ska jag röka lite, sen kolla lite på tv, sen om jag jobbar imorgon, det får vi se :P ligger det inte ett blogg
inlägg innan 12 imorgon då jobbar jag :D

2-1? eller upp på youtube, smek på knät ;)


puss på er och godnatt :P

Kommentarer
Postat av: Lina

Du, jag är van att ligga på youtube, skulle iaf aldrig ge bort ett poäng sådär ;P så jag väljer nog youtube ;) för du kommer också hamna där en vacker dag!! PUSS!

2009-04-06 @ 15:31:56
URL: http://linabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0