Torsdag kväll :D

Kommer hem från, jobbet vem står innanför dörren, jo morsan, då har hon städat hela lägenheten, fy fan va nice det var :P Så nu är det snyggt och rent hemma as skön känsla, sen har jag tvättat kläder idag, inte lika kul, men jag behövde bara fylla 2 maskiner sen gjorde morsan resten, hehe.

Sen har jag varit med Emelie, Resé och Pillan idag, vi åkte till statoil sen öb sen och träffa Lina en snabbis, sen åkte Resé och pillan hem, och åkte också hem en snabbis sen åkte jag tillbaka till Emelie och där var Johan också, sen åkte vi upp till Emelies föräldrar och prata lite, det var riktigt trevligt faktiskt, och nu sitter jag hemma och gör en sista minuten bloggning :P

Har haft grejjer för mig hela dagen, därför har jag inte bloggat :P

Imorgon, undebara fredagen då blire förfest hemma hos mig som vanligt sen Joar som vanligt :D
Det kommer bli skitkul som alltid tror och hoppas jag :P

Puss på er, hörs kanske senare eller imorgon =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Svar: Haha det du ;P



tro mig, ikväll kommer jag komma på nått ska du se ;p PUSS!

2009-04-03 @ 11:27:30
URL: http://linabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0